lørdag den 6. november 2010

Bangkok

Og så har vi været fem dage i Bangkok, som vi har haft svært ved at tage væk fra.

Vi er alle fire faldet super godt til. Oliver nyder varmen og at kunne en masse ting selv. Han bestiller og henter øl og sodavand til os, og synes det er skægt at 'snakke engelsk'.

Sofus arbejder ud fra deivsen: "Verden er min legeplads" - Han er som altid eet stort smil og finder sig godmodigt i mangt et kærligt nap i kinden og roden i håret. Vi har fået en del massage hernede allerede, og det passer så fint med, at Sofus synes det er herligt at sidde på arm af thaipigerne, som er vilde med ham. Alt i mens får både mor, far...og Oliver(!) massage. Og ja, vi har hele tiden Sofus i sigte, så der er ingen som render med ham.



(Her et lille luksus-dyr som vi har fået tillagt en lidt kostbar vane :) "Mor, når hun
begynder at massere, så må du ikke nusse mig, for så kan jeg ikke koncentrere mig om at
mærke massagen.")
Indtilvidere har vi set en slangefarm i Bangkok, hvor Oliver var den første til at række hånden i vejret, da der blev spurgt, om man ville holde den 3 meter lange kvælerslange. Der blev taget massevis af billeder, og ikke kun af de stolte forældre.


Igår var Oli og jeg alene i Tivoli/vandland, med verdens største pool. VI har snakket om at det er godt for Oli at få nogle oplevelser alene, da der er rigtig meget fokus på den storsmilende Sofus, når vi går rundt alle fire sammen. Og det var superhyggeligt - Jeg havde en engel med på tur, og det var skønt at få en dukkert.


(Oli i forgrunden)

Nick og Sofus holdt skansen herhjemme, som vist var fint, da Nick nu ligger med ondt i halsen og snot - Aircon forbandelsen...

I aften tager vi nattoget sydpå, og glæder os til at falde i søvn i et bumlende tog, og håber at det hjælper søde Sofus til at få nogle sammenhængende timer. I morgen ankommer vi så til Krabi hvorfra vi tager en båd videre til Phiphi-øerne. Hvad planen er efterfølgende ved vi ikke. Men vi glæder os tila t mødes med Frederik og Stina, når de kommer hertil om ti dages tid.

Jeg logger af for nu og får lagt billeder på, førend vi skal ud og shoppe de sidste 'nødvendigheder' i Bangkok.

Stort knus fra os alle.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar