torsdag den 11. november 2010

Koh Lanta

Vi ankom til Koh Lanta, efter endnu et par transportture, bil 60 km og båd i 45 min. Nu er vi på et lille ste, hvor vi har fået en bungalow ned til stranden.
Der er en lille restaurant, som byder på lækker frugt og pandekage til morgenmad. Stranden er smuk og lyder jo som en meditations-cd, men der er desværre lidt mange bølger og det bliver hurtigt dybt. Så indtil videre har vi bare dyppet fødder, og ellers plasket lidt omkring i poolen.

Vejret er ikke helt så fantastisk som i Bangkok. Det er lidt overskyet, og igår eftermiddags og i skrivende stund er der gået hul på himmelen. Oliver og jeg sidder i restauranten og guffer en is, mens han spiller Nintendo og jeg har fået WIFI på den lille bærbare. Så nu vil jeg til at surfe lidt og se, hvad der ellers er af øer omkring os, og hvordan det ligger med hoteller og små bungalows. Fagre nye verden...


Vi er ikke helt betaget af øen, som ellers ser smuk ud fra strandsiden, men virker til at være under opbygning ved hovedvejen. Dvs der er ikke rigtig nogle steder at gå tur om aftnen, som er super hyggeligt. Men, men nu giver vi det lige en chance, og når regnen har lagt sig, så suser vi ind til ’hovedbyen’ og ser hvordan det forholder sig der. Jeg har netop været forbi et lille tourbureau, og der er mulighed for alt lige fra kajak i mangroove skove, tur til abe-reservater og trekking på elefantryg. Så der er masser af oplevelser for den lille familie, hvis vi skulle vælge at blive.

Ah, og i øvrigt også et lille sted, hvor man kan tage en cooking class i thai mad. Nick har enormt travlt med at få sendt mig derhen.... :)

1 kommentar:

  1. Vi venter i spænding hvad turen bringer. Hils Nick, Oli og Sofus mange gange fra BedsteHanne og Undertegnede

    SvarSlet